wtorek, 20 listopada 2012

Serwetka :)

Oto i ona 
w końcu skończona ;) 



Serwetka lub podkładka na świąteczny stół. W sam raz pod talerz z pysznościami lub czajnik z pyszną gorącą herbatą.
Zapomniałam zrobić zdjęcia tyłu, ale cały tył zrobiony został z tego samego materiału co boki,więc łatwo go sobie wyobrazić. Zarówno ten śliczny materiał jak i kanwę wygrałam jakiś czas temu w candy u Gazyni :)

A na koniec jeszcze moja kochana Kosteczka, która grzeje się na kaloryferze. Wiadomo - kotom zawsze jest najzimniej ;)


Dziękuję Wam za każdy komentarz i odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękna serwetka, bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudeńko ozdoba stołu na Święta wyjątkowa.Żadnych talerzy moja Droga żal zsłaniać tak piękną serwetę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna serwetka:)
    prawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna serweta i kiciuś jak się fajnie wygrzewa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację od tego cuda trudno oczy oderwać-Zapraszam po wyróżnienie[miło mi będzie jeśli wezmiesz udział] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ slicznie wygląda ta serwetka! Wspaniale ozdobi świąteczny stół.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piekna serwetka!!! a nie rozumie, jak ta kotka potrafi tak siedziec... mnie by sie zaraz goraco zrobilo :-) Pozdrawiam, Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. No prezentuje sie całkiem okazale i pieknie a kociak słodki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okazała serweta, prezentuje się elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam ślicznie dodaję do obserwatorów ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna i niepowtarzalna serwetka :).

    kotom, to chyba jest wszędzie wygodnie hihi.

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd ja to znam:)nasz Felek robi to samo:)

    OdpowiedzUsuń